Célunk, hogy mind az iskolarendszerű oktatás, mind a gazdasági szereplők részéről felmerülő igényekre az Ipar 4.0 által támasztott kihívásoknak megfelelően, gyorsan és rugalmasan reagálva, professzionális vizsgaszervezéssel és lebonyolítással járuljunk hozzá és minél több jelentkező számára tegyük lehetővé az általuk választott szakmai végzettség megszerzését, ezzel is segítve őket céljaik elérésében és munkaerőpiaci lehetőségeik bővítésében.

Vizsgaközpontunk vezetése jelen minőségpolitikájában is kinyilvánítja a minőség iránti elkötelezettségét, ennek érdekében MSZ EN ISO/IEC 17024:2013 szerinti minőségbiztosítási rendszert működtetünk.

Törekszünk a vizsgára jelentkezők és partnereink részletes tájékoztatására, szolgáltatásaink átláthatóságára, az esetlegesen felmerülő kérdések gyors és korrekt megválaszolására, annak érdekében, hogy segítsük a velünk kapcsolatba kerülő jelentkezők, partnerek döntéseit és munkáját, a precíz munkavégzés munkánk alapköve. 

Hiszünk abban, hogy a sikeres működés záloga a minőségi, pártatlan munkavégzés, az etikus magatartás, ennek érdekében belső szabályzatainkban egyértelműen meghatároztuk a felelősségi- és hatásköröket. Ezek maradéktalan betartását munkatársainktól elvárjuk.

Középtávú célunk, hogy a régió egyik legismertebb, legjobb szolgáltatásokat nyújtó szervezetévé váljunk, és az élvonalbeli helyzetünket tartósan megőrizzük.

A vizsgaszervezési tevékenység minőségpolitikáját alkotó főbb céljaink a következők:

  • Kizárólag olyan vizsgáztatókkal dolgozunk együtt, akik szakmailag magasan képzettek, tapasztalattal rendelkeznek, elfogadják és alkalmazzák pártatlansági elveinket.
  • Kizárólag olyan helyszíneken szervezünk vizsgát, melyek korszerű infrastruktúrával rendelkeznek és minden követelményt kielégítve kellemes és inspiráló környezetet nyújtanak a vizsgákhoz.
  • Olyan vizsgafeladatokkal és értékelési útmutatókkal dolgozunk, melyek a jogszabályi előírásoknak maradéktalanul megfelelnek és a szakmai tudás-és kompetenciák mérésére a lehető legobjektívabb módon alkalmasak.
  • A törvényes működés érdekében a vizsgaszervezési tevékenység során a szabályzatainkban és a vonatkozó jogszabályokban megfogalmazott előírásokat maradéktalanul betartjuk.
  • Ügyfélfogadásunk, ügyfélkapcsolati rendszerünk, szervezeti kommunikációnk gyakorlati megvalósítása során arra törekeszünk, hogy az korszerűen, gyorsan és maximálisan szolgálja ki ügyfeleinket.
  • A panaszkezelésről ügyfeleinket tájékoztatjuk, annak folyamatát évente, illetve szükség esetén gyakrabban is felülvizsgáljuk.

A minőségcélok teljesüléséhez elengedhetetlen a humánerőforrás biztosítása és folyamatos fejlesztése, ennek érdekében:

  • Vizsgabizottságaink teljesítményét rendszeresen értékeljük, véleményüket és javaslataikat a vizsgáztatási folyamat minőségének javítása érdekében figyelembe vesszük.
  • A vizsgázók elégedettségét mérjük és értékeljük, e felmérések eredményeit szem előtt tartjuk folyamataink fejlesztése során.
  • Munkatársainkat – beleértve a vizsgabizottságok tagjait – rendszeresen képezzük a minőségi munkavégzés és a pártatlanság iránti elköteleződés fenntartása, valamint a tevékenységüket érintő változások megismerése érdekében.
  • Törekszünk a projektfeladatok értékelésének új, innovatív módszereinek alkalmazására, növelve ez által a képzések hatékonyságát.
  • Munkánk során hozott döntéseinkben kiemelt szerepet kap a társadalmi felelősségvállalás, környezetünk védelme és a különböző élethelyzetekből adódó egyéni igények kielégítésére való törekvés.

Fontosnak tartjuk, hogy a vizsgáztatási folyamatba bevont valamennyi partnerünk megismerje szervezetünk minőségpolitikáját, alapvető céljainkat, működési előírásainkat.

Vizsgáink tárgyi feltételeit saját és bérelt eszközökkel biztosítjuk.

Folyamatosan törekszünk a legújabb, legkorszerűbb eszközök és technológiák beszerzésére.

Hiszünk az élethosszig tartó tanulás és fejlődés gondolatában, ennek megfelelően mindennapjainkat is így éljük.

Az intézmény jövőjének biztosítása szempontjából cél a munkafolyamatok, valamint a tevékenység eredményességének folyamatos javítása. Minőségpolitikánkat, minőségcéljainkat és azok teljesülését évente felülvizsgáljuk, és a megváltozott igényekhez igazítjuk.